torsdag, september 24, 2020

Septembersommar

 














Vinterviken:  https://sv.wikipedia.org/wiki/Vinterviken  har varit mitt utflyktsmål hela sommaren i år -i brist på annat -t ex att vara en tid uppe i Jämtland....  pga corona-viruset har jag ej kunnat resa som jag hade planerat. 

Men att besöka Vinterviken är faktiskt en skön upplevelse, och jag har njutit av solen på gamla badbryggan , njutit av blommor och annat grönt i odlingslotterna.  Och så ibland tagit en kopp kaffe i lilla caféserveringen. Det har varit fullt av besökare varje dag- det märks att folk inte kunnat resa som tidigare.







2 kommentarer:

KarinW sa...

Så vackra bilder du bjuder på och den där blå grinden är ju helt underbar!

Inkan© sa...

Ja den är min favoritgrind; designad av norske konstnären Åge Ørsland.